منو دسترسی
درباره ما

درباره ما

کافه رستوران گُجا در منطقه پاسداران تهران کافه رستوران گُجا در منطقه پاسداران تهران
کافه رستوران گُجا در منطقه پاسداران تهران

تمرکز ما در گُجا، بر روی ارائه منویی گسترده از انواع پیش غذاها، کباب‌های ایرانی، انواع پیتزا، پاستا، استیک، برگر، سالاد، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دمنوش ها، شیک ها، عرقیجات و کیک های پرطرفدار  میباشد. سلامتی شما برایمان بسیار اهمیت دارد، از همین رو تلاشمان این است تا با استفاده از تازه‌ترین، با کیفیت‌ترین و مرغوب ترین مواد اولیه، پذیرای شما عزیزان باشیم تا با خاطره‌ ای خوش حضورتان در گُجا را به یادمانی کنیم.

رسالت ما این است که رسالت ما این است که
رسالت ما این است که

لحظات و خاطرات شیرین، فرح بخش و بی نظیری برای شما به ارمغان بیاوریم. کافه و رستوران گُجا با داشتن بخش های متعدد برحسب نیاز هر سلیقه ای آماده میزبانی از شما میهمانان است. 

برای آنکه برایتان بهترین باشیم برای آنکه برایتان بهترین باشیم
برای آنکه برایتان بهترین باشیم

 متناسب با تمامی ذائقه‌ها و سلیقه‌ها، با تکیه بر هنر آشپزان ماهر و باتجربه، منوی کامل غذایی را ترتیب داده‌ایم و با به کارگیری استاندارهای جهانی و سبک‌های گوناگونی از معماری و طراحی‌های مدرن، فضایی دلنشین برای صرف یک وعده غذا را به صورت کافه، رستوران‌ با فضای روباز و بسته ایجاد کرده‌ایم.

اوقاتی خوش در کنار هم اوقاتی خوش در کنار هم
اوقاتی خوش در کنار هم

امروزه رستوران تنها مکانی برای تامین غذا و سرو غذا نیست؛ بلکه به محیطی برای سپری کردن اوغات فراغت ، دوری از هیاهوهای روزانه ، قرارهای ملاقات نیز تبدیل شده است. کافه رستوران گُجا با محیطی منحصر بفرد و بی نظیر و پرسنل ماهر و تشخیص نیاز روز مهمانان محترم خود فضایی را درخور جایگاه میهمانان خود آماده نموده است که با اطمینان کامل پذیرائی از خود و دیگر همراهانشان را به ما بسپارند و خاطری خوش و ماندگار با طعم دلچسب آرامش و لذت را تجربه نمایند.

افزودن ماژول جدید
0%

سبد خرید